Юридичнi та бухгалтерськi послуги. м. Київ. тел.: 044 592-71-53 тел.: 044 353-02-51 mail: order@armia.com.ua

 Метою проведення маркетингових досліджень є вивчення попиту на товар (за умови, що товар вже існує на ринку). Існують види маркетингових досліджень, спрямовані на дослідження ринку, дослідження реклами, прогноз продажів, дослідження позиціонування продукту та інші.

 Грамотне проведення маркетингових досліджень досягається за рахунок всебічного аналізу факторів, що впливають на споживчі переваги. Ефективність проведення маркетингових досліджень залежить від професіоналізму маркетологів, які проводять ці дослідження. Саме тому, ми рекомендуємо доручити це відповідальне заняття фахівцям нашої компанії.

 Результати маркетингового дослідження є вихідною інформацією для розробки рекламної кампанії і проектування нового продукту або лінійки продуктів. Таким чином, для визначення правильного позиціонування товару або послуги Вашого підприємства на ринку Ви можете замовити послугу Проведення маркетингових досліджень у нашій компанії.